زبان
0
خرید آگاهانه

خرید آگاهانه

 چهارشنبه 26 خرداد 1400 / بازدید 626 / نظرات 0 /

مشاوره در خرید کانکس

خرید آگاهانه
امروز با بالا رفتن هزینه های روزمره یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید هر وسیله داشتن اطلاعات کافی و درست برای انتخاب مناسب و در نتیجه خرید مطابق نیاز می باشد .

خدمات بازرگانی غلامحسین براهیمی و پسران با بیش از نیم قرن سابقه موفق در ساخت و تولید انواع کانکس و فروش کانتینر و انجام کلیه خدمات شرکت های بزرگ عمرانی و ساختمانی در اقصی نقاط کشور شما را در ضمینه خرید آگاهانه بر حسب نیاز راهنمایی می کند .
قبل از خرید کانکس به نکات زیر توجه کنید :
به طور کلی در صنعت کانکس سازی کانس ها به بخش ساندویچ پانل و کانکس ورق گالوانیزه تقسیم می شوند که در مقالات قبلی به معرفی این دو نوع کانکس و تفاوت های ان پرداخته شد .
در انتخاب نوع کانکس دقت کنید :
کانکس پانل
اگر کانکس شما قرار است در شرایط سخت اب و هوایی قرار داشته باشد یا ظاهر کانکس برای شما مهم است بدون شک گزینه اول شما کانکس های پانل می باشد ؛ جنس بدنه کانکس های پانل و همچنین اسکلت بندی ان به نوعی طراحی شده است که در سخت ترین شرایط همیشه همراه شما خواهد بود , عایق مناسب گرما , ضد حریق بودن و ... خیال شما را سال ها راحت نگاه می دارد . استفاده از مواد اولیه ساخت درجه یک ظاهری زیبا به کانکس شما میدهد و شما می توانید بدون نگرانی از اون به عنوان هر ساختمانی و در هر مکانی استفاده کنید ظاهر باغ خود یا ویلای شخصی خود را با داشتن یک اتاق نگهبانی زیبا تر کنید یا ورودی اداره خود یا شرکت , کارخانه , و ... را با نصب حراست مقاوم امن تر کنید.
کانکس ورق
نگران جا به جایی کانکس خود هستید ؟ یا صرف هزینه زیاد برای کانکس از نظر شما درست نمی باشد ؟ درست انتخاب کردید کانکس های ورق یا در اصطلاح پی وی سی بهترین گزینه است , ساخت در ابعاد کوچک تر استفاده از ورق های با کیفیت و اهن الات متناسب با نوع کانکس برای شما یک کانکس جمع جور و کاربردی به همراه خواهد داشت , اگر به دنبال یک سر پناه موقت برای ساختمان یا باغ و ویلا یا محل کار خود هستید و همچنین ظاهر کار برای شما اهمیت دارد کانکس های پی وی سی این انتظار شما را براورده خواهد کرد .
همواره کارشناسان ما در بخش فروش آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در خرید متناسب با نوع نیاز شما و بودجه مورد نظرتان هستند .

/_WebAppFiles/11362-31/basicmodulefiles/2aa290d1-6ed9-4f84-b380-15875c81beb8.jpg

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 

درباره ما

خدمات بازرگاني غلامحسين براهيمي و پسران خدمات کانتينر ، کانکس، خانه هاي از پيش ساخته شده ، ويلاهاي از پيش ساخته شده در شيراز ، عسلويه ، بوشهر ، بندرعباس

عضویت در باشگاه ما

برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

تماس با ما

شعبه دفتر مرکزی : شیراز- بلوار امیر کبیر- روبروی شهرک سجادیه
شعبه عسلویه : جنب ساختمان منطقه ویژه
شعبه پرک : 500 متر قبل از روستای پرک
شعبه بندعباس : کیلومتر 5 جاده شهید رجایی-انبار ایران آسمان
شعبه بوشهر : جاده نیروگاه اتمی-تنگک سوم

barahimi.co@yahoo.com